PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Program "Złoty Klient" wpływa na zwiększenie sprzedaży w salonach Kolportera

Autor: dlahandlu.pl 8 września 2010 12:34

"Tajemniczy klienci" wręczyli blisko 600 nagród za przestrzeganie wysokich standardów obsługi klienta w salonikach prasowych Kolportera. Już 1300 razy odwiedzili saloniki prasowe Kolportera. Zgodnie z zaleceniami otrzymanymi w ramach programu "Złoty Klient", zdecydowana większość sprzedawców nawiązuje z klientami kontakt wzrokowy, ponad połowa z nich wita osoby wchodzące do saloniku uśmiechem. Dotychczasowe wyniki audytu potwierdzają duży postęp poczyniony przez sprzedawców w dziedzinie aktywnej sprzedaży, obsłudze niezdecydowanych klientów i polecaniu produktów objętych akcjami promocyjnymi.

- Dzięki systematycznemu audytowi prowadzonemu przez "tajemniczych klientów" dokładnie wiemy, na jakim etapie wdrażania programu jesteśmy - mówi Mateusz Wiśniewski, prezes Kolportera Sieci Handlowe. - Dodatkowo ich wizyty w salonikach prasowych mają wymiar szkoleniowy, bo po każdym badaniu „tajemniczy klient" ujawnia swoją tożsamość i omawia ze sprzedawcą jego mocne i słabe strony w obsłudze klientów. Trzecią korzyścią jest natychmiastowe docenienie właściwych zachowań poprzez przyznanie nagrody wręczanej na zakończenie wizyty partnerom wzorowo realizującym standard. Nasz program został bardzo dobrze przyjęty przez dostawców, którzy dostrzegają korzyści płynące z jego wdrożenia i chętnie współpracują z nami przy organizacji promocji na różnego rodzaju towary - ocenia prezes Wiśniewski.

- Uważam, że ten program jest potrzebny, ponieważ umożliwia nam uporządkowanie i pogłębienie intuicyjnej wiedzy na temat zasad obsługi klientów - mówi Sylwia Puchała, prowadząca salonik prasowy w Kraśniku. - Daje też gwarancję, że nasi współpracownicy (w moim przypadku jest to stażystka), będą pracować z zachowaniem najwyższych standardów obsługi klientów, a to przecież przekłada się na wyższą sprzedaż.

Program "Złoty Klient" będzie kontynuowany przez kilka najbliższych lat. "Tajemniczy klienci" nadal będą regularnie odwiedzali wszystkie saloniki, również w najmniejszych miastach.

Kolporter Sieci Handlowe wprowadził program „Złoty Klient", aby udoskonalić obsługę w salonikach prasowych, zwiększyć przychody i wyróżnić się na tle konkurencji działającej w tym segmencie rynku. Program został przygotowany we współpracy z trzema firmami doradczymi. Standard zawiera 13 zachowań, podzielonych na pięć etapów obsługi. Jego istotnym elementem jest aktywna sprzedaż.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • PM 2011-05-17 17:26:01

    to beznadziejny pomysl poniewaz mam wciskac klienta towar to smieszne ten program jest dla ludzi bogatych a nie biednych ktorzy nie maja kasy.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane