Projekt Faktoria Win w 400 sklepach Eurocashu

www.portalspozywczy.pl 25 kwietnia 2014 09:32

Projekt Faktoria Win w 400 sklepach Eurocashu

W ramach struktury Grupy Eurocash rusza projekt pod nazwą Faktoria Win. Faktoria to sekcja z winem, którą odnaleźć można już w prawie 400 sklepach w całym kraju. Koncept opiera się na podziale win ze względu na konkretne okazje, dla których dedykowane są poszczególne marki. Powstała po to, aby ułatwić klientom podejmowanie decyzji podczas kupowania wina.

Faktoria Win to koncepcja, którą zdefiniować można jako sklep w sklepie. Jak wyjaśniają przedstawicele Faktorii projekt jest odpowiedzią na potrzeby polskich konsumentów, dla których zakup wina wciąż pozostaje trudnym zadaniem. 

Kolekcja Faktorii Win to kilkadziesiąt wybranych marek wina, które zostały podzielone na 5 dominujących w kulturze picia wina okazji: Relaks, Z przyjaciółmi, Na randkę, Do Posiłku oraz Na prezent. Zgodnie z tym podziałem zaprojektowana została półka Faktorii Win. Dzięki przejrzystemu podziałowi i wyraźnym oznaczeniom półka Faktorii jest funkcjonalnym narzędziem do sprzedaży wina, które nie tylko czyni proces decyzyjny klientów sklepów łatwiejszym, ale także ułatwia sprzedaż wina właścicielom sklepów, zdejmując z nich odpowiedzialność za odpowiedni dobór asortymentu i atrakcyjne oznaczenie towaru.

Dzięki ustawieniu półek Faktorii Win w ogólnodostępnej przestrzeni konsument ma możliwość swobodnego zapoznania się z towarem bez ograniczenia czasowego. Brak krępującej lady jest szczególnym ułatwieniem w mniejszych sklepach, w których do tej pory to właśnie oddzielenie konsumenta od produktu było dużym utrudnieniem w dokonaniu właściwego wyboru.

W sklepach na terenie całej Polski spotkać można trzy rodzaje półek Faktorii dostosowane do wielkości sklepu. Przy każdej półce do zakupienia są także specjalne torby na wino, które świetnie sprawdzają się w roli toreb prezentowych. Częścią Faktorii są również ujednolicone opisy na tylnych etykietach, również w formie czytelnych ikonografii, które zawierają najbardziej potrzebne informacje o produkcie, sposobie picia, a tym samym ułatwiają dokonanie dobrego, przemyślanego wyboru. Na półkach Faktorii dostępny jest także bezpłatny "Magazyn Faktorii Win".

Dzięki procesowi selekcji oraz uważnemu wsłuchaniu się w potrzeby polskich konsumentów w kolekcji Faktorii Win znaleźć można znane i cenione pozycje, a wśród nich m.in.: Chablis, Royal Riesling, Barolo, Chianti, Prosecco, Gewurztraminer, polskie wino Sudomir, różowe Vinho Verde czy doskonałe na lato White Zinfandel oraz hiszpańską Cavę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane