Promocja konsumencka marki Mola

Autor: pr 11 kwietnia 2017 10:42

Pod hasłem „Przyjmij z uśmiechem każdy Ups!” realizowana jest promocja marki Mola.

Jak podają Wirtualnemedia.pl, koncepcja promocji oparta jest na personalizacji „upsów”, czyli plam, śladów, chlapnięć, zabrudzeń i innych drobnych, nieprzewidzianych wpadek, które zdarzają się każdego dnia, w każdym domu. Rozwiązaniem na każdy z nich mają być papiery i ręczniki papierowe Mola. Bohaterami spotów są maskotki: De Paściak, Jednorożek, Chlip-Chlap, Kaktusiak i Pizzerino. Aby otrzymać Upsa należy kupić trzy dowolne produkty marki Mola w promocyjnym opakowaniu, zachować paragon i opakowanie promocyjne oraz udać się do wybranego salonu prasowego Inmedio lub Relay po odbiór nagrody.

Więcej na Wirtualnemedia.pl


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4228

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane