Promocja konsumencka marki Prince Polo

Autor: prkwadrat 1 października 2010 11:44

Promocja konsumencka marki Prince Polo

W ramach jesiennej kampanii Prince Polo Kraft Foods Polska prowadzi promocję konsumencką. Oprócz działań w internecie kampanię tworzą reklama TV oraz edycja limitowana "opakowań z emocjami".

Mechanizm składa się z dwóch tur. W pierwszej konsumenci mogą na mapie 14 największych studenckich miast w Polsce zgłaszać miejsca, które kojarzą im się z wolnością, radością, przyjaźnią bądź miłością. Każde zgłoszenie powinno zawierać także krótkie uzasadnienie/historię dotyczące danego miejsca. W ten sposób powstaje Mapa Dobrych Emocji.
W drugiej turze internauci głosują na najciekawsze miejsca związane z daną emocją w danym mieście. Dla autorów najpopularniejszych rekomendacji przygotowano nagrody, które mają wywołać pozytywne emocje - weekendowe wyjazdy dla dwojga lub grupy przyjaciół, profesjonalne sesje fotograficzne, motory Harley Davidson na weekend.
Akcja prowadzona jest na bazie dedykowanej strony internetowej www.mapadobrychemocji.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Anonimka 2010-10-24 10:37:07

    w konkursie zaznaczono ze można było oddać tylko jeden glos dziennie z jednego IP ale jednak było tak że klikając na zmiane raz np. milość raz wolność generował się nowy kod i można było glosowac do bólu ile razy się chcialo klikając na zmiane np. wszystkie 4. Więc ludzie siedzieli po nocnach i klikali. Wiem bo poznalam sama ten sposób. Do tej chwili nie wiem kto wygrał, czy 56 osob ktore sa w zakladce zwyciezcy czy 4 ? bo wydawalo mi sie ze sa 4 nagrody tylko.

  • Marta 2010-10-21 10:53:01

    Mapa Złych Emocji



    Całkowity brak profesjonalizmu spowodował, że w konkursie zwyciężyli oszuści internetowi. Białystok- 16 867, Lublin - 22 636, tomarek- 3323, Toruń ewelina.jaroszczuk - ostatniego dnia- 3390, Wrocław - bzzbee -5783. Rekordzista 1400 głosów dziennie, wg zespołu Prince Poloo głosowały szkoły dlatego głosy były z jednego IP. Po mojej interwencji dostałam e-mail z tego co wiem wszystkie osoby, które pisały reklamacje dostały taką samą odpowiedź. Zespół Prince Polo nawet nie raczył indywidualnie opowiedzieć na reklamacje, to jest śmiechu warte. Gratuluje tym, którzy zwyciężli uczciwie, i współczuję tym którzy przegrali.

  • Marta 2010-10-21 10:52:08

    Mapa Złych Emocji



    Całkowity brak profesjonalizmu spowodował, że w konkursie zwyciężyli oszuści internetowi. Białystok- 16 867, Lublin - 22 636, tomarek- 3323, Toruń ewelina.jaroszczuk - ostatniego dnia- 3390, Wrocław - bzzbee -5783. Rekordzista 1400 głosów dziennie, wg zespołu Prince Poloo głosowały szkoły dlatego głosy były z jednego IP. Po mojej interwencji dostałam e-mail z tego co wiem wszystkie osoby, które pisały reklamacje dostały taką samą odpowiedź. Zespół Prince Polo nawet nie raczył indywidualnie opowiedzieć na reklamacje, to jest śmiechu warte. Gratuluje tym, którzy zwyciężli uczciwie, i współczuję tym którzy przegrali.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane