Promocja konsumencka marki Winiary

Autor: pr 31 października 2014 11:14

Marka WINIARY w nowej akcji promocyjnej „Na szlaku smaku" zaprasza do podróży w świat regionalnych zup. Do 5 listopada w sieci supermarketów Stokrotka można wziąć udział w loterii, a w sieci Intermarche w konkursie, w których do wygrania są atrakcyjne nagrody.

W Stokrotce codziennie do zdobycia: 3 talony na zakupy o wartości 100 zł oraz iPad mini. Na uczestników konkursu w Intermarche czekają bony na zakupy o wartości 100 zł, telefony Sony Xperia Z2 lub rowery trekkingowe z akcesoriami.

Aby wziąć udział w loterii w sieci supermarketów Stokrotka, wystarczy kupić cztery produkty marki WINIARY z kategorii zup, bulionów i przypraw w płynie, w tym jedną zupę z nowej linii Rodzinna Zupa WINIARY, zachować paragon i wysłać SMS o treści „WINIARY" wraz z numerem paragonu na numer 70916. Uczestnicy konkursu w sieci Intermarche muszą kupić cztery produkty marki WINIARY (zupy, buliony, przyprawa w płynie), w tym jedną zupę z nowej linii Rodzinna Zupa WINIARY, zachować paragon, dokończyć zdanie: „Lubię regionalne smaki, bo...", i wysłać SMS z odpowiedzią na numer 70711.

Nowa linia Rodzinnych Zup WINIARY to pomysł na pyszny i pożywny obiad. Do wyboru pięć smaków: Kartoflanka, Żurek, Barszcz Biały, Grochówka i Krupnik.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane