PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Promocja konsumencka napoju BLACK. Fani grają o spotkanie z Mikiem Tysonem

Autor: pr 25 kwietnia 2013 12:24

Promocja konsumencka napoju BLACK. Fani grają o spotkanie z Mikiem Tysonem

MIKE TYSON VIP SUPERQUIZ to najnowsza promocja konsumencka napoju energetycznego BLACK, należącego do firmy FoodCare. Główną nagrodą w unikatowym konkursie jest spotkanie ze światową gwiazdą sportu i ambasadorem BLACK - Mikiem Tysonem. Akcja, która potrwa do 12 maja br., jest jednocześnie zapowiedzią nowej kampanii z udziałem sportowca.

Na facebookowym fan page'u BLACK ENERGY DRINK dostępna jest już aplikacja, która przeniesie fanów marki wprost do... kasyna w Las Vegas. Na internautów czeka gra przypominająca kultowego Jednorękiego Bandytę. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy ustawić cztery takie same puszki BLACK w jednym rzędzie, a następnie przesłać wymyślony przez siebie slogan reklamowy z użyciem słów „BLACK ENERGY". Kreatywność internautów już zaowocowała takimi hasłami, jak: „BLACK ENERGY swą moc potwierdzi, gdy zmęczenie Cię uwięzi", „BLACK ENERGY to czysta energia Konfucjusz twierdzi" czy „BLACK ENERGY - Cała przygoda zaczyna się na nowo". Jurorzy konkursu codziennie wybierają jedno hasło, które honorują nagrodą dnia. Do wygrania są: iPada Mini 16 GB, rękawice bokserskie oraz zestawy ekskluzywnych gadżetów marki BLACK ENERGY. Komisja konkursowa wybierze też zdobywcę nagrody głównej, który spotka się z Mikiem Tysonem podczas jego wizyty w Polsce.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11396

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane