Promocja konsumencka wafelków Grześki

Autor: Marketing przy kawie 23 maja 2014 10:21

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Bądź grześki! Chrup swoje!". Tym razem komunikacja skupia się na wyjaśnieniu pojęcia grześkości oraz konkursie realizowanym wspólnie z PLL LOT.

 

Nowa odsłona kampanii kontynuuje zmiany w komunikacji marki, które mają budować nowy wizerunek Grześków, oparty na idei „grześkości". Dodatkowym celem realizowanych działań jest promocja konkursu „Gdzie Cię grześkość poniesie?", w którym można wygrać podwójne bilety lotnicze. Partnerem aktywacji konsumenckiej są Polskie Linie Lotnicze LOT.

Kampania telewizyjna realizowana będzie w stacjach tematycznych TVN, TVP i Polsatu (m.in. TVP HD, TVP Info, Polsat Sport, Polsat Biznes, kanały BBC, TVN 24, TVN Style, kanały Discovery). Emitowane tam będą 15- i 30-sekundowe spoty. Głosu bohaterom filmów użyczyli m.in. Dorota Chotecka, Krzysztof Tyniec (w wersji internetowej), Grzegorz Małecki i Jan Jankowski.

 

Prowadzone są również działania promocyjne w prasie, w internecie, na ekranach bankomatów i w magazynie pokładowym LOT-u - „Kaleidoscope".

 

 

Równolegle trwa kampania w punktach sprzedaży (materiały POS eksponowane zarówno w tradycyjnym, jak i nowoczesnym kanale dystrybucji). Konkurs promowany będzie do 11 lipca.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane