Promocja konsumencka Wyborowej

Autor: wirtualnemedia.pl 26 kwietnia 2011 10:09

Rozpoczęła się promocja konsumencka wódki Wyborowa realizowana wspólnie z firmą Visa. Hasło akcji to "Podbij Świat jak Wyborowa".

W nowej promocji Wyborowej należy SMS-owo odpowiedzieć na pytanie, czym ta wódka podbiła świat. Autorzy najlepszych uzasadnień otrzymają karty przepłacone VISA o łącznej wartości 100 tys. zł.

Akcja - zaplanowana do 15 czerwca - ma podkreślać wizerunek Wyborowej jako marki międzynarodowej, obecnej na ponad 90 rynkach na całym świecie. Na potrzeby promocji powstała limitowana butelka wódki Wyborowa ze złotą zakrętką.

Akcję wspierają też serwis internetowy podbijamyswiat.pl i materiały POS.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane