Promocje nadal kuszą klientów

Autor: Rzeczpospolita 20 listopada 2012 09:41

88 proc. konsumentów podczas wizyty w sklepie lub Internecie zwraca uwagę na oferty promocyjne - wynika z badania firmy ARC Rynek i Opinia. Jednak 59 proc. ankietowanych przyznaje, że kupuje produkt w obniżonej cenie tylko wtedy, gdy są do niego przekonanych.

Mimo dużej częstotliwości akcji promocyjnych konsumenci deklarują, że nie są nimi znudzeni. Jak podaje Rzeczpospolita, ponad połowa badanych wskazuje, że wciąż są promocje, które ich pozytywnie zaskakują, a dzięki dużemu wyborowi zawsze mogą znaleźć ofertę, która przypadnie im do gustu. 52 proc. nie zgadza się ze stwierdzeniem, że promocji jest na tyle dużo, że nie zwraca się już na nie uwagi.
Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

  • Marta 2012-11-20 14:17:26

    Ja także nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że promocji jest na tyle dużo, że nie zwraca się już na nie uwagi.

    Cały czas szukam promocji . Ale uważam na ceny i wielkość opakowania. Chodzę z kalkulatorem i przeliczam . Dziwi mnie , że większe opakowania są droższe w przeliczeniu na małe. Przecież handlowcom powinno zależeć ,żeby sprzedawać więcej .

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane