Promocyjne etykiety Drosedu i Uncle Ben's

Autor: dlahandlu.pl 5 lipca 2011 12:04

Producent drobiu - Grupa Drosed oraz firma Mars Polska - właściciel marki Uncle Ben's - wspólnie promują wybrane produkty. Pod koniec czerwca w sklepach pojawiły się filety z kurczaka Drosed oraz sosy Uncle Ben's z promocyjnymi etykietami.

Wspólna akcja promocyjna wybranych produktów marki Drosed i Uncle Ben's przebiega pod hasłem "Proste równanie: kurczak + sos = pyszne danie". Na opakowaniach filetów z kurczaka Drosed oraz sosów Uncle Ben's umieszono specjalną etykietę z rekomendacją wzajemnie uzupełniających się produktów spożywczych obydwu marek. Akcja zwraca uwagę na różnorodność dań, jakie można stworzyć z ich połączenia.

Grupa Drosed i firma Mars Polska chcą za pomocą wspólnej akcji zainspirować konsumentów do zakupu polecanych i sprawdzonych produktów. Akcją promocyjną zostanie objętych 60 tys. sztuk produktów marki Drosed oraz 15 tys. sztuk produktów marki Uncle Ben's. Produkty z promocyjną etykietą są już dostępne na rynku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane