Przed świętami Biedronka i Lidl zwiększają wydatki na reklamę

Autor: dlahandlu.pl 17 marca 2015 12:25

Według danych Nielsen za okres 02.03.2015 - 08.03.2015 Biedronka wydała na reklamę telewizyjną 8 672 855 zł. Lidl przeznaczył na ten cel 7 515 245 zł. Sieci uplasowały się odpowiednio na 2. i 4.miejscu wśród największych reklamodawców w tym okresie.

Tydzień wcześniej sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 5 676 403 zł, a Biedronka - 5 257 657 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • KS 2015-03-19 17:35:15

    a nam zabrali premie i nagrodę roczną

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane