Przed świętami sieci walczą "na noże" o lojalnych klientów

Autor: ffef 3 grudnia 2014 12:30

Przed świętami sieci walczą "na noże" o lojalnych klientów

W okresie przedświątecznym wartość koszyka zakupów znacząco wzrasta, nie dziwi więc, że sieci handlowe dokładają starań, aby klienci zakupów dokonali właśnie pod ich szyldem. Niska cena to za mało, by przekonać nielojalnych polskich konsumentów. Dodatkowym argumentem mają być bony, prezenty, nagrody. Zeszłoroczny sukces książek kucharskich Lidla (dodawanych do zakupów za 300 zł, do milionowego nakładu potrzebny był dodruk) pokazuje, że to słuszny kierunek. Rozdając książki, Lidl odnotował przynajmniej 360 mln zł obrotu.

W tym roku Lidl proponuje swoim klientom noże szefa kuchni. To, według ankiety przeprowadzonej przez sieć, wymarzone akcesorium kuchenne, które Polak chciałby w tym roku dostać. Aby go otrzymać trzeba wydać na zakupy w Lidlu jeszcze więcej - 600 zł (czyli 10 razy zrobić zakupy za 60 zł). Z akcji wyłączone są napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt i przedmioty służące do karmienia piersią. Promocja będzie trwać od 1 do 24 grudnia lub do wyczerpania zapasów.

Bank Pekao SA wystartował ze świąteczną promocją adresowaną do klientów sklepów Biedronka. Bank udziela konsumentom 1000 zł kredytu na zakupy w tej sieci sklepów. Jego oprocentowanie wynosi tylko 0,01 proc., a prowizja 6 proc. Akcja trwa od 24 listopada do 31 grudnia 2014 r.

Konkurencja nie pozostaje w tyle. Sieć Intermarche od 4 do 21 grudnia przeprowadzi we wszystkich swoich supermarketach w Polsce kampanię lojalnościową. Klienci za zakupy w sklepach sieci będą mogli otrzymać w prezencie srebrną bransoletkę firmy YES z limitowanej edycji, która została zaprojektowana wyłącznie na potrzeby akcji. Za zakupy w wysokości minimum 100 złotych każdy klient otrzyma naklejkę do umieszczenia na specjalnym kuponie. Aby otrzymać prezent trzeba zdobyć trzy naklejki na kuponie, czyli wydać 300 zł.

Z kolei od 4 do 24 grudnia w sklepach Chaty Polskiej organizowana jest loteria zakupowa „Chata pełna nagród." Klienci, którzy chcą wziąć udział w akcji, muszą zrobić zakupy za min. 25 zł i odebrać zdrapkę przy kasie. Istnieje również możliwość otrzymania dodatkowej zdrapki za zakup promocyjnego produktu takich marek jak: Delecta, Międzychód, Książęce, Tyskie Gronie. Niezależnie od tego czy wygrywa się nagrodę niespodziankę - bony do Chaty Polskiej, czy też nie - każdy kto otrzymał zdrapkę może wypełnić kupon i wrzucając go do urny, wziąć udział w losowaniu nagrody głównej - Fiata Punto lub jednej z 10 nagród pieniężnych o wartości 500 zł.

Zaś Tesco proponuje swoim klientom książkę kucharską z przepisami Roberta Makłowicza. Zdaniem sieci dzięki przystępnej cenie (19,99 zł) może okazać się ona świetnym prezentem gwiazdkowym dla pasjonatów gotowania. 1 zł ze sprzedaży każdego egzemplarza przekazany zostanie na rzecz Fundacji Tesco Dzieciom.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane