Przed świętami trzy największe sieci handlowe wydały 17,5 mln zł na reklamę w TV

Autor: dlahandlu.pl 2 kwietnia 2015 11:05

Według danych firmy Nielsen za okres 23-29 marca sieć Biedronka przeznaczyła na reklamę w telewizji 7 290 708 zł. Sieć Lidl wydała 5 569 285 zł, a Tesco - 4 684 911 zł.

Sieć Tesco rzadko występuję w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi. Jak już informowaliśmy, sieć przed świętami wielkanocnymi zainwestowała w nową platformę komunikacji w radiu i telewizji - Pomocnik Tesco. Platforma stanowi nową formę reklam, w których poza informacjami produktowymi znajdują się porady i inspiracje.

W najnowszym zestawieniu znalazły się również takie marki jak: Orange (9 149 546 zł), Play (7 595 409 zł), Ipla.TV (4 712 150 zł), Nivea (4 367 610 zł), Winiary (4 117 005 zł), McDonalds (3 759 580 zł) oraz Fiat (3 706 560 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane