Przed Wielkanocą na reklamę żywności wydano aż 90 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 10 kwietnia 2012 10:27

Przed Wielkanocą marki handlowe znacząco zwiększyły wydatki na reklamę telewizyjną. Według firmy Nielsen, w okresie od 26 marca do 1 kwietnia Biedronka wydała na ten cel 4 694 950 zł, a Lidl - 3 773 285 zł.

Łącznie na reklamę żywnośći wydano w tym czasie aż 90 484 818.40 zł (83 415 264 zł w poprzednim okresie). 

Dane gromadzone przez Nielsen pokazują wydatki wyliczane na podstawie oficjalnych cenników stacji TV. 

Jak już pisaliśmy, np. w sieci Biedronka szczyt wielkanocnych zakupów przypada na Wielki Tydzień. Przykładowo, w ubiegłym roku sieć odnotowała ponad dwudziestoprocentowy wzrost średniej wartości koszyka w Wielkim Tygodniu, w porównaniu do kilku poprzednich tygodni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane