Przedłuży się proces rebrandingu Stokrotki

www.portalspozywczy.pl 13 listopada 2013 18:52

Grupa Emperia, która zarządza siecią sklepów detalicznych Stokrotka, sygnalizuje, że proces rebrandingu sklepów nieco się przedłuży i zostanie zakończony w drugim kwartale 2014 roku.

- W niektórych przypadkach musimy odmalować elewacje zanim naniesiemy nowe logo. Przerabiamy sklepy i obecnie zmieniamy logo w tych sklepach, w których na razie nie musimy nic zmieniać na elewacji - mówi prezes grupy Dariusz Kalinowski.

Na koniec trzeciego kwartału 2013 roku grupa miała 204 supermarkety Stokrotka (w trzecim kwartale grupa otworzyła dwa sklepy i zamknęła jeden).
Grupa Emperia prowadzi działalność w trzech segmentach: działalność detaliczna, czyli sklepy Stokrotka, Maro Markety i Społem Tychy; działalność deweloperska oraz zarządzanie nieruchomościami i działalność informatyczna prowadzona przez spółkę Infinite.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane