REKLAMA
REKLAMA

Przedstawiciel Biedronki: Klienci nie utożsamiają już jakości z wysoką ceną

Autor: www.dlahandlu.pl 5 listopada 2011 18:31

Przedstawiciel Biedronki: Klienci nie utożsamiają już jakości z wysoką ceną

- Coraz więcej osób wie, że można kupować tanio, nie oszczędzając jednocześnie na jakości. Obserwujemy to na przykładzie klientów sieci Biedronka - mamy wielu stałych klientów, którzy przychodzą do nas w poszukiwaniu okazji - mówi w rozmowie z portalem www.dlahandlu.pl, Eduardo Brito, dyrektor operacyjny ds. rozwoju i członek zarządu Jeronimo Martins Dystrybucja.

REKLAMA
- Szczególnie jest to widoczne w kategorii win: dla klientów, nawet najbardziej wymagających, coraz mniejsze znaczenie ma aura snobizmu i niedostępności - poszukują ciekawej, dobrej jakościowo oferty w atrakcyjnych cenach - dodaje Eduardo Brito.

"Smart shopping" po polsku oznacza „zakupy z głową", czyli efektywne kupowanie. - Po transformacji polskiej gospodarki kilkanaście lat temu, Polacy rzucili się w wir zakupów, wielu z nich było przekonanych, że tylko wysoka cena jest gwarancją jakości. Jednak wraz z nasyceniem rynku, a jednocześnie wraz ze wzmocnieniem klasy średniej, coraz częściej, nawet wśród osób bardzo dobrze uposażonych, wybory w trakcie codziennych zakupów kształtuje racjonalizm. Rosnąca popularność zakupów internetowych, w tym z wykorzystaniem porównywarek cenowych oraz serwisów zakupów grupowych, świadczą o chęci nabywania towarów dobrej jakości, a nawet luksusowych, w atrakcyjnych cenach. W szybszym dojrzewaniu Polaków do podejścia "smart shopping" pomogło także to, że w Polsce, w odróżnieniu od krajów zachodnich, nie było ukształtowanego przez długi czas kanonu robienia zakupów. Zresztą w USA i krajach Europy Zachodniej też obserwujemy obecnie tendencję do sprytnego robienia zakupów - w tych krajach jest to jednak również efekt kryzysu - mówi nasz rozmówca.

 

  • biba 2011-11-17 16:31:15

    Sądząc po komentarzach, na dlahandlu aktywnie działają przedstawiciele Polskiej Izby Handlu:)

  • kasia 2011-11-17 14:35:59

    A ja do Biedronki chodzę tylko po sałatę w woreczku i artykuły przemysłowe te które są na akacjach promocyjnych. Reszta wcale mnie nie zadawala. Słodycze drogie, a co z tego, że np. Coca-Cola tańsza jak jets jej mniej niż w standardowej butelce - mydlenie oczu !!!

  • rodak 2011-11-16 15:00:35

    szanowni Państwo, każdy z nas ciężko pracuje na pieniądze, ale wielu z nas nie myśli przy ich wydawaniu! Kupując produkty sprawdzajmy masę i skład. Nie można sprzedać produktu o tej samej gramaturze i składzie 20% taniej!!! Zastanówcie się, czy lepiej żeby zarobił jakiś PSS, GS, czy Pan Kowalski, a nie Portugalczycy, którzy wyzyskują pracowników i nagminnie oszukują klientów, a do tego kasa zarobiona w Polsce inwestowana jest za granicami naszego kraju!

ZOBACZ WSZYSTKIE (7)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA