Przedstawiciel Tesco: Oferta przemysłowa w hipermarketach ma przyszłość

www.portalspozywczy.pl 5 listopada 2014 12:18

- Wierzymy, że oferta przemysłowa w hipermarketach cały czas ma przyszłość. Wierzymy, że hipermarkety są miejscem, gdzie nie tylko kupuje się artykuły spożywcze czy chemię domową, ale cały czas tam jest ogromny potencjał dla oferty przemysłowej i my ten potencjał chcemy wykorzystywać - mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco.

Przy cały czas rosnącej sprzedaży internetowej produktów przemysłowych, wierzymy, że nadal istnieje duża grupa klientów, która chce kupować takie produkty w sklepach stacjonarnych - dodaje.Wczoraj Tesco zaprezentowało debiutującą w czwartek na polskim rynku (jak również kilku innych rynkach środkowoeuropejskich) markę Op3n Dott. W tej rodzinie produktów znalazły się tablet, smartfon oraz sportowa opaska fitness. Wypuszczenie tego typu produktów przez brytyjską sieć właśnie w tym czasie nie jest przypadkowe.

- Zakładamy, że dla wielu osób poszukujących atrakcyjnych prezentów świątecznych dla siebie czy dla bliskich, nasz tablet czy smartfon będzie dobrą propozycją, także ze względu na cenę. Około 35-40 proc. Polaków korzysta z telefonów z ekranem dotykowym i około 10 proc. używa tabletów, ten rynek cały czas jest rosnący i widać na nim jeszcze ogromny potencjał. Zakładamy, że dla wielu osób, które zdecydują się na zakup, będzie to pierwsze doświadczenie z tego typu urządzeniami, zwłaszcza z tabletem. Wierzymy, że właśnie hipermarket, gdzie przy okazji normalnych zakupów można ten produkt dotknąć, wypróbować i zakupić, jest dobrym miejscem, aby wprowadzić i promować tego typu asortyment - komentuje Sikora.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane