Przedświąteczna kampania Majonezu Kieleckiego

dlahandlu.pl 21 lutego 2014 11:14

Zgodnie z tradycją, w okresie poprzedzającym Wielkanoc, producent Majonezu Kieleckiego pojawi się w mediach z wielokanałową kampanią reklamową.

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem" z projektem marketingowym pod nazwą "Majonez Kielecki - Sekret dobrej kuchni" rusza z początkiem marca b.r. Akcja potrwa do Świąt Wielkanocnych. Działania obejmą najpopularniejsze kanały telewizyjne (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN), telewizję internetową, prasę konsumencką, prasę branżową oraz serwisy online o profilu kulinarnym, poradnikowym i lifestylowym. Dodatkowo, w wybranych miastach kraju pojawią się nośniki wielkoformatowe. Całość uzupełnią materiały POS oraz komunikacja PR.

Oczekiwany efekt akcji? - Liczymy na 200 - 300 proc. wzrostu sprzedaży w stosunku do okresu letniego - mówi Bogusława Krzyk, kierownik działu marketingu WSP „Społem".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11439

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane