Przemysł spożywczy i handel na EEC 2015

Autor: PTWP 18 lutego 2015 11:49

Redakcja czasopisma Rynek Spożywczy oraz portali portalspozywczy.pl i dlahandlu.pl wraz z wydawcą - Grupą PTWP SA, organizują debaty poświęcone zagadnieniom dotyczącym rynku spożywczego, handlu oraz rolnictwa, które odbędą się 22 kwietnia 2015 r. w Katowicach w ramach VII Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Program debat:

22 kwietnia 2015 r.
09.30-11.00
Polska żywność w świecie
• Gospodarcze skutki perturbacji politycznych na Wschodzie
• Nowe, alternatywne kierunki eksportu polskiej żywności - już wykorzystywane i potencjalne
• Oczekiwane przez eksporterów wsparcie państwa - możliwości i mechanizmy
• Rola efektywnej współpracy wewnątrz branży w skuteczności ekspansji polskich produktów na wielkie i chłonne rynki świata
• Sieci handlowe w eksporcie polskiej żywności

22 kwietnia 2015 r.
09.30-11.00
Nowy klient, nowy konsument
• Klient z pokolenia Y: postrzeganie rzeczywistości, nowe modele zachowań
• Jak dostosować modele rynku i sprzedaży do wymagań nowego klienta?
• Zmiany w relacjach producent-konsument - rola nowych form komunikacji, internetu i mediów społecznościowych
• Technologie pomocne w rozpoznawaniu potrzeb klienta
• Nowoczesne i sprawne zarządzanie relacjami z masowym klientem (handel, finanse, energetyka, telco&media)

22 kwietnia 2015 r.
11.30-13.00
E-commerce
• Prawo i technologie a sprzedaż przez internet - bariery i możliwości
• Efektywne łączenie handlu internetowego i sprzedaży tradycyjnej
• Co decyduje o sukcesie i zyskowności w e-commerce
• Płatności jako element budowania zaufania i lojalności
• E-handel - nowy rynek, nowe regulacje. Prawo, nadużycia i oszustwa, środki zaradcze
• Jak regulować, by nie dławić wolnego rynku? Doświadczenia najbardziej rozwiniętych rynków


22 kwietnia 2015 r.
11.30-13.00
Polski rynek spożywczy - druga fala inwestycji
• Inwestycje w przemyśle spożywczym w ostatnim dziesięcioleciu - zakres, specyfika, efekty dla branży
• Sektory polskiego przemysłu spożywczego stojące wobec nowych wyzwań
• Inwestycje prorozwojowe: innowacje, nowe produkty, marketing i dystrybucja
• Potencjalne źródła finansowania inwestycji
• Czas na brand? Jak wykreować europejską/globalną markę polskiego przemysłu spożywczego


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane