Przesunięcie księgowania umowy z Lidlem wpłynęło na wyniki Wittchena

Autor: dlahandlu.pl 5 października 2016 19:11

Wittchen poinformował, że przychody z tytułu sprzedaży w kanale B2B we wrześniu 2016 roku wyniosły 2,9 mln zł wobec 12,8 mln zł we wrześniu 2015 roku i były o 78 proc. niższe rdr. Wynika to z faktu, że przychody z tytułu realizacji znaczącej umowy (z siecią sklepów Lidl na kwotę 13,3 mln zł netto plus VAT- red.) będą zaksięgowane w IV kw. 2016 roku, a w roku 2015 przychody z tytułu realizacji analogicznej umowy zostały zaksięgowane w trzecim kwartale 2015 r.

Narastająco od stycznia do września 2016 przychody w kanale B2B wyniosły 13,9 mln zł, zaś w 2015 roku było to 22,9 mln zł, co oznacza spadek o 39 proc. 

Od kilku sezonów Lidl wprowadza do sklepów skórzane akcesoria opatrzone marką Wittchen.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane