Przez trzy miesiące obroty e-sklepu Caterina wzrosły o 291 proc.

Autor: pr/dlahandlu.pl 24 października 2013 13:49

Caterina, która w grudniu 2012 roku uruchomiła e-sklep, zdecydowała się zintensyfikować działania marketingowe w kanale internetowym, powierzając ich realizację spółce Divante. Celem projektu jest zwiększenie poziomu sprzedaży realizowanej za pośrednictwem serwisu e-commerce. Efektem dotychczasowej współpracy jest wzrost przychodów e-sklepu o 291,55 proc.

Pierwszym etapem projektu było przenalizowanie grupy docelowej oraz sposobu poszukiwania produktów dostępnych w internetowym kanale sprzedaży marki Caterina. Analiza przeprowadzona przez Divante doprowadziła do wskazania testowych kanałów marketingowych, które z największym prawdopodobieństwem mogą zwiększyć przychody. Wśród nich znalazły się m.in. linki sponsorowane w wyszukiwarkach oraz w serwisach społecznościowych, remarketing w sieciach partnerskich oraz social media, e-mail marketing, serwisy modowe, portale z kodami rabatowymi oraz porównywarki cenowe i agregatory ofert.

W ramach współpracy dopracowano sposób zbierania adresów e-mail oraz komunikację e-mail marketingową. Działania sprzedażowe były na bieżąco optymalizowane w oparciu o raporty efektywnościowe Google Analytics. Na podstawie testu wybrano i rozwinięto komunikację w najskuteczniejszych sprzedażowo kanałach marketingowych.

Caterina to marka odzieżowa typu premium z blisko 20-letnią historią, posiadająca sklepy stacjonarne w ponad 20 miastach w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane