Przy wyborze e-sklepu kluczowa jest możliwość osobistego odbioru towaru

Autor: dlahandlu.pl 13 września 2012 11:20

O wyborze e-sklepu decydują nie tylko szerokość oferty i atrakcyjne ceny. Kluczowym czynnikiem są koszty dostawy i możliwość osobistego odbioru - wynika z analizy e-sklepu merlin.pl

Choć Polacy lubią kupować przez internet, to zamówienia i tak najchętniej odbieraliby osobiście. Bo daje to klientom większe poczucie
bezpieczeństwa, szczególnie w przypadku zakupów w małych, nieznanych sklepach. Chętniej zdecydują się na pierwszy zakup, jeśli mogą dokonać płatności przy odbiorze i uniknąć ewentualnego zniszczenia paczki w transporcie. Ale odbiór osobisty to kluczowy element nie tylko w przypadku niewielkich sprzedawców i okazjonalnych zakupów. Z analizy zachowania stałych klientów merlin.pl wynika, że nawet dla co dziesiątego badanego najważniejszą zaletą sklepu jest możliwość bezpłatnego odbioru zamówienia. Poza oszczędnością na kosztach przesyłki, znaczenie ma tutaj wygoda. Odbiór w naziemnej placówce sklepu oznacza brak konieczności oczekiwania w domu na kuriera czy listonosza. Dlatego też merlin.pl stale rozbudowuje sieć partnerskich punktów odbioru. Ostatnio umożliwił bezpłatny odbiór osobisty w kolejnych 8 placówkach, w ramach współpracy nawiązanej z siecią Mail Boxes Etc.

 

Merlin.pl zdecydował się na odbiór zamówień w punktach MBE w Zielonej Górze, Katowicach, Łodzi, Szczecinie, Bydgoszczy i dodatkowo w 3 punktach w Warszawie. Otwarcie nowych punktów umożliwiło objęcie zasięgiem kluczowych województw. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane