Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 16 proc. w 8 miesięcy

Autor: dlahandlu.pl 7 września 2015 09:54

W okresie styczeń – sierpień przychody spółki CDRL osiągnięte w polskich sklepach wyniosły 78,97 mln zł i były o 16 proc. wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku. W samym sierpniu zanotowano niewielki spadek, który był efektem czynników pogodowych, negatywnie wpływających na sprzedaż całej branży odzieżowej.

W sierpniu, właściciel marki Coccodrillo, zanotował w polskich sklepach 11,89 mln zł przychodów, czyli o 4 proc. mniej niż przed rokiem. Przychody ze sprzedaży spółki w kanale e-commerce w Polsce wyniosły 0,68 mln zł i były o 18 proc. niższe niż w zeszłym roku.

Narastająco, od początku roku do sierpnia, przychody ze sprzedaży internetowej wyniosły 3,85 mln zł, co oznacza wzrost o 7 proc. rok do roku.
W I połowie tego roku skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o 15,5% do 82,82 mln zł (ten wynik obejmuje też sprzedaż zagraniczną). Zysk z działalności operacyjnej wzrósł w tym okresie o 12,08% do 9,40 mln zł, a zysk netto o 3,9% do 6,31 mln zł.
W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody CDRL (uwzględniające wszystkie kanały sprzedaży i rynki na których działa spółka) wzrosły o 6% do 158,43 mln zł. Zysk netto wyniósł 11,39 mln zł i był o 4,8% wyższy niż zakładano w prognozie finansowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane