Przychody sieci marketów Mrówka osiągną w tym roku pułap 1 mld zł

Autor: Rzeczpospolita 27 listopada 2014 09:48

Przychody sieci marketów Mrówka osiągną w tym roku pułap 1 mld zł

W ciągu 11 miesięcy tego roku sieć marketów „dom i ogród" pod nazwą PSB-Mrówka powiększyła się o 29 placówek, osiągając liczbę 180 obiektów - podaje "Rzeczpospolita".

Największe sklepy o powierzchni ok. 2 tys. mkw. powstały w Gryfinie, Kościerzynie, Tomaszowie Lubelskim, Tarnobrzegu, Jędrzejowie, Augustowie oraz w Lublińcu. Do końca roku zostaną uruchomienie jeszcze 2 markety - w Błaszkach i Długosiodle.

Mrówki są obecnie najliczniejszą siecią detaliczną sektora „dom i ogród" w Polsce. Funkcjonują głównie w miastach powiatowych, ale także w miejscowościach gminnych, gdzie działają pod nazwą Mini-Mrówka. Taki format sklepów ma powierzchnię poniżej 800 mkw. Aktualnie działają 42 takie obiekty - podaje "Rz".

Przychody Mrówek w ciągu 10 miesięcy 2014 r. wyniosły ponad 860 mln zł, zaś w całym 2014 r. - według zapowiedzi spółki - osiągną pułap ponad 1 mld zł. Spółka w 2015 roku planuje powiększenie sieci o 30-40 marketów. Do tej pory polskie firmy kupieckie, prowadzące Mrówki, wydały łącznie ponad 1,1 mld zł na budowę i wyposażenie tych sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane