Przychody spółki CDRL generowane w polskich sklepach wzrosły o 25 proc.

Autor: pr 7 sierpnia 2015 10:08

W lipcu przychody spółki CDRL generowane w polskich sklepach wzrosły o 25 proc. rok do roku. Przychody ze sprzedaży internetowej, właściciela marki Coccodrillo, wzrosły o 108 proc.

Tylko w  lipcu, polskie sklepy z sieci Coccodrillo, sprzedały towary za 10,48 mln zł, co oznacza wzrost o 25 proc. w skali roku. Od początku roku, przychody w tym segmencie wzrosły o 21 proc. i wyniosły 67,07 mln zł.

W przypadku sprzedaży internetowej widać już efekt wdrożenia nowej wersji sklepu internetowego coccodrillo.eu. W lipcu wartość sprzedaży w kanale e-commerce w Polsce wyniosła 0,54 mln zł i była o 108 proc. wyższa od zanotowanej przed rokiem. Od początku roku, CDRL zanotowało w tym kanale 3,18 mln zł przychodów ze sprzedaży, wobec 2,79 mln zł przed rokiem.

W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody CDRL (uwzględniające wszystkie kanały sprzedaży i rynki na których działa spółka) wzrosły o 6 proc. do 158,43 mln zł. Zysk netto wyniósł 11,39 mln zł.

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane