PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Ptasie Mleczko na Dzień Matki w kampanii Wedla

Autor: dlahandlu.pl 6 maja 2016 09:46

Ptasie Mleczko na Dzień Matki w kampanii Wedla Fot. mat.pras.

Ptasie Mleczko jest głównym bohaterem tegorocznej zintegrowanej kampanii marki E.Wedel na Dzień Matki. W reklamach po raz kolejny pojawia się Wargorr – kosmita, który przybył na Ziemię w poszukiwaniu dziecięcej radości i odnalazł ją w wedlowskich produktach. Działania obejmują kampanię telewizyjną, internetową, outdoor, PR i akcje w punktach sprzedaży.

REKLAMA

Główną osią komunikacji marki E.Wedel z okazji Dnia Matki jest spot reklamowy, w którym Wargorr z sentymentem wspomina chwile beztroskiego dzieciństwa spędzone z ukochaną matką. Postanawia podarować jej pyszne pianki Ptasie Mleczko, idealne na prezent i sprawiające radość obdarowanym. Reklamy będą emitowane przez cały maj w głównych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych.

W ramach kampanii zaplanowane są działania OOH (różne formaty, w tym ekrany CLP
i megabilboardy), emisja spotów w kinach i na bankomatach oraz szereg aktywacji online. Ciekawy element kampanii będzie stanowić akcja internetowa. Konsumenci będą mogli wygrać wspólny portret z mamą namalowany przez uznaną polską rysowniczkę. Wśród nagród nie zabraknie oczywiście pianek Ptasie Mleczko, również w specjalnej personalizowanej edycji. Aktywacja konkursowa rozpocznie się w drugim tygodniu maja na dedykowanej stronie internetowej kampanii http://www.kochanejmamie.wedel.pl.

Dodatkowo będą prowadzone działania z influencerami w mediach społecznościowych, m.in. konkursy dla internautów na blogach. Cała kampania będzie wspierana aktywnościami w punktach sprzedaży (m.in. we współpracy z siecią Carrefour) oraz działaniami public relations (m.in. personalizowane wysyłki do dziennikarzy).

Każdy wielbiciel pianek Ptasie Mleczko przez cały okres trwania kampanii będzie mógł zamówić dla swojej mamy personalizowane opakowanie wedlowskich pianek przez stronę www.ptasiemleczko.pl, w specjalnie przygotowanej webowej aplikacji, z wybranym przez siebie zdjęciem i dedykacją.

Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Grandes Kochonos, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działania PR (w tym także współpracę z social influencerami) realizuje 24/7Communication, natomiast w internecie – Cosmo.

 

 

  • Julia Mielicka 2016-05-14 20:34:54

    kocham moja mame hce taki prezent dla niej prosze

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16151

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA