Pudliszki z nową kampanią reklamową

Autor: pr 28 listopada 2013 10:43

Wystartowała nowa kampania koncentratu pomidorowego marki Pudliszki. W ramach kampanii w wybranych supermarketach będą dostępne limitowane wersje produktu - m.in. z dołączonymi książeczkami z przepisami.

Kampania zostanie dodatkowo wsparta intensywnymi działaniami online - między innymi w serwisie You Tube, a także w komunikacji w mediach społecznościowych.

Jak wynika z badań koncentrat Pudliszki wybiera aż 90% konsumentów. Ponad 50% Polaków używa koncentratu przynajmniej raz w tygodniu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane