PwC: Amazon poważnie traktuje polskich konsumentów

Autor: wirtualnemedia.pl 20 października 2016 09:57

- Lokalizacja interfejsu Amazon.de, części oferty oraz darmowa dostawa dla droższych zakupów to kolejny milowy krok w ekspansji koncernu na polskim rynku. Przygotowanie oferty przed głównym sezonem sprzedaży świadczy o tym że koncern poważnie traktuje polskich konsumentów - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Kreczmar, dyrektor ds. transformacji cyfrowej w PwC.

- Amazon zaczął oferować kilkadziesiąt tysięcy książek (w postaci fizycznej) w języku polskim, ale wciąż nie udostępnił polskich e-booków. W polskojęzycznej ofercie nie znalazło się Amazon: video, music, audible (treści), family, subscribe&save, pantry (usługi) dostępne w Niemczech i Austrii. Natomiast szerokość dostępnego asortymentu naprawdę robi wrażenie, są np. żywność, alkohole, kosmetyki, sprzęt laboratoryjny, a nawet nowe dla Amazona kategorie typu handmade. Zlokalizowana i udostępniona została oferta Amazon Prime. Sklep z aplikacjami Amazona oraz same aplikacje nie posiadają niestety wersji w języku polskim - uważa Michał Kreczmar.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10804

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane