PZ Cussons wdrożył moduł do zarządzania promocjami w sieciach

Autor: dlahandlu.pl 27 maja 2010 20:17

PZ Cussons jako pierwsza korzysta ze stworzonego przez firmę Sagra Technology modułu ‘Akcje promocyjne'. Ta funkcjonalność umożliwia efektywniejsze planowanie, przeprowadzanie i podsumowywanie akcji promocyjnych w sieciach handlowych.

- Pracownik kontroluje parametry towarów objętych akcją - np. wartość ceny promocyjnej, sposób ekspozycji czy obecność towarów w gazetce - mówi Marek Rutkowski, specjalista ds. wdrożeń Sagra Technology.

- Podstawową zaletą jest szybkość w pozyskiwaniu danych z terenu, takich jak alokacja promocji centralnych, raporty udziałów półkowych, etc. Dużym ułatwieniem jest również zarządzanie serwisem merchandisingowym poprzez komunikaty kierowana na adresy mailowe zainteresowanych osób - dodaje Adam Pniok z PZ Cussons.

Wdrożenie zakończono w kwietniu br. PZ Cussons to producent chemii gospodarczej, m.in. proszku E.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane