Quiosque otwiera 8 sklepów i zwiększa sprzedaż o 22 proc.

Autor: pr 23 września 2016 09:13

Quiosque, marka odzieżowa należąca do bydgoskiej firmy PBH S.A., zwiększa przychody i rozwija sieć sklepów. Po zakończeniu pierwszego półrocza, odnotowano wzrost sprzedaży o 22% w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku.

W pierwszym półroczu 2016 roku otwarto 8 nowych salonów w różnych lokalizacjach. Marka  jest obecna w dużych i średnich miastach. Aktualny stan sklepów to 128 salonów regularnych oraz 6 outletów. Aż 62 punkty to sklepy franczyzowe, reszta to salony własne.

- Wyniki są zgodne z naszymi założeniami. W kolejnych okresach planujmy kontynuować przyjętą strategię rozwoju. W ciągu następnego półrocza chcemy zwiększyć skuteczność sprzedaży w sklepach o 25% - między innymi dzięki udoskonalanym standardom obsługi klienta. Planujemy także dalsze zwiększenie powierzchni handlowej poprzez otwarcia nowych salonów – mówi Agnieszka Krzywańska, Dyrektor Zarządu PBH SA.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane