REKLAMA
REKLAMA

Quiza: Sieci to kontrahent, któremu trzeba się poniekąd podporządkować

www.portalspozywczy.pl 27 stycznia 2016 10:03

- Wprowadzenie marki własnej Quiza Banana było momentem przełomowym dla naszej spółki. Wprowadziliśmy markę własną w 2012 r., była to innowacja na polskim rynku. Było to podyktowane wymaganiami sieci handlowych. Chcieliśmy sprostać zwiększonemu zapotrzebowaniu identyfikacyjnemu produktów świeżych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Bartosz Szatkowski, dyrektor zarządzający Quiza.

REKLAMA

- Sieci handlowe są bardzo wymagającym kontrahentem. Jest to kontrahent, któremu trzeba się poniekąd podporządkować, przyjąć reguły i zasady działania i starać się znaleźć swoją pozycję w tej współpracy - zapewnia Bartosz Szatowski. 

Wprowadzenie marki własnej to przełomowy moment w historii firmy.

- Wiele lat nauki i budowania reputacji wpłynęło na decyzję o przejściu do kolejnego etapu działalności Quiza. Na rynku firma była postrzegana jako solidny partner i dostawca jednak ze względu na brak własnego produktu nie była rozpoznawalna poza wąskim sektorem branży owoców południowych. Bliska współpraca z wiodącymi sieciami handlowymi w Polsce oraz prowadzone konsultacje dotyczące wymagań jakościowych dostarczanych produktów pozwoliły firmie zbudować solidny fundament do stworzenia własnej prywatnej marki bananów co jest ewenementem na skalę światową. Stworzono charakterystyczny i rozpoznawalny produkt na rynku, dzięki któremu firma została zauważona. Staliśmy się członkiem Europejskiej Ekstraklasy firm branży bananów o zasięgu kontynentalnym. Jednak trzeba mieć świadomość, że budowanie matki to temat długofalowy – zapewnia dyrektor Quizy.

Więcej: portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA