Rabat Detal stawia na działania wspierające sprzedaż

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 10 sierpnia 2010 08:55

Rabat Detal stawia na działania wspierające sprzedaż

W ostatnim roku sieć sklepów Rabat Detal znacznie poprawiła obszar wspomagania i aktywizacji sprzedaży. - Począwszy od systematycznie realizowanych akcji gazetkowych poprzez plakaty okolicznościowe, tematyczne, czy na przykład "HIT Cenowy". Organizowaliśmy również akcje zakupowe z cenami dnia skierowane do właścicieli sklepów - mówi Waldemar Wagan, dyrektor generalny sieci.

- W ubiegłym roku wyposażaliśmy sklepy w antyramy do komunikacji ceny na zewnątrz sklepu pod hity cenowe, czy promocje własne sklepu. Zwiększono ilość dostępnych materiałów do oznaczania cen i akcji promocyjnych, jak również plakatów opatrzonych logiem oraz hasłem ,,Kupuj Z Rabatem" do wpisywania produktu i ceny. Prowadzimy także program lojalnościowy skierowany dla klientów naszych sklepów, który w tym roku został wzbogacony o nowy katalog nagród - dodaje nasz rozmowca.

Sieć stawia również na reklamę. - W tym roku postanowiliśmy się pokazać na bilbordach plazmowych. Na razie projekt będzie realizowany testowo w Poznaniu, a jeżeli przyniesie oczekiwane efekty, będzie realizowany także innych miastach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11170

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane