Radio, kina i magazyny chętniej wybierane przez reklamodawców

Autor: wirtualnemedia.pl 25 sierpnia 2016 10:14

Media pozainternetowe zarobiły od stycznia do lipca br. na reklamach 17,3 mld zł - to o 6 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2015 roku - wynika z raportu Kantar Media przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl.

Ponad połowa tej kwoty, bo 8,8 mld zł trafiła do telewizji, która spośród pozostałych mediów wciąż generuje największe wpływy. Jednak dynamiki przychodów rok do roku nie ma najwyższej - w omawianym okresie wyniosła ona zaledwie 0,33 proc.

Największy wzrost reklamowych wpływów zanotował w tym czasie indoor - reklamodawcy na ten rodzaj reklamy wydali 35,3 proc. więcej w porównaniu z rokiem ub. - 31,7 mln zł.

Więcej na Wirtualnemedia.pl


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 2841

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane