REKLAMA
REKLAMA

Ranking PJO wyłonił najchętniej odwiedzane przed świętami centra handlowe

Autor: Program Jakość Obsługi 19 grudnia 2011 09:36

Program Jakość Obsługi zbadał na przełomie listopada i grudnia br. świąteczne preferencje zakupowe Polaków. Konsumenci wybrali centra handlowe, w których zamierzają zrobić świąteczne zakupy i kupić prezenty. Mogli wskazać kilka galerii zlokalizowanych w swoim mieście. Ankietę wypełniło 6800 konsumentów z całej Polski.

REKLAMA
W stolicy 39 proc. konsumentów zrobi zakupy w Złotych Tarasach, niewiele mniej (37 proc.) wybierze centrum handlowe Arkadia. W Krakowie najczęściej wybieraną galerią jest Bonarka City Center. W Katowicach bezkonkurencyjna okazała się galeria Silesia City Center, którą wybrało aż 91 proc. klientów.

W Poznaniu na pierwszym miejscu ex aequo znalazły się: Stary Browar i Galeria Malta, a w stolicy Dolnego Śląska zwyciężyła Magnolia Park (53 proc. ankietowanych). W Gdańsku 66 proc. badanych zrobi zakupy w Galerii Bałtyckiej, a w Szczecinie pierwsze miejsce zajęło Centrum Galaxy.

W kolejnych miastach pierwsze miejsca zajęły: Manufaktura w Łodzi, Focus Mall w Bydgoszczy i Lublin Plaza w Lublinie.

Aż 7 na 10 galerii (w Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie i Wrocławiu), które zajęły pierwsze miejsca w rankingu, to także liderzy w badaniu jakości obsługi centrów handlowych, które zostało przeprowadzone latem 2011 r. przez Program Jakość Obsługi.

W badaniu Programu Jakość Obsługi zapytano polskich konsumentów także o to, gdzie najczęściej robią świąteczne zakupy - w sklepach w centrach handlowych, w sklepach poza centrami czy w internecie. Swoje typy respondenci wskazywali w dziewięciu najpopularniejszych kategoriach produktów.

Większość ankietowanych wybiera sklepy w centrach handlowych i to tam woli kupować odzież (aż 65 proc. konsumentów), kosmetyki, perfumy i multimedia. Najmniej kupujemy w nich książek i sprzętu komputerowego.

W sklepach poza centrami handlowymi najchętniej zaopatrujemy się w biżuterię, sprzęt komputerowy i sprzęt sportowy, za to niewielu kupuje w nich multimedia. W sklepach internetowych natomiast wybieramy przede wszystkim książki i multimedia, a rzadko odzież, biżuterię czy kosmetyki i perfumy.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA