PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Raport: Dostępność i ceny mleka w popularnych e-sklepach

Autor: dlahandlu.pl 7 kwietnia 2016 15:55

Mlekovita i Łaciate były najmocniej reprezentowanymi marki w kategorii mleko w popularnych e-sklepach w marcu 2016 roku. Najtańsze mleko było do kupienia w e-sklepach Frisco i Tesco, największy wybór był w e-sklepie Piotr i Paweł, a najwięcej promocji obowiązywało w e-sklepie Tesco - wynika z raportów przygotowanych w panelu analitycznym Kwit Analytics.

W marcu 2016 roku mleko marki Mlekovita pokrywało średnio 16% kategorii “mleko” we Frisco, 18% w e-sklepach Tesco i Alma oraz 17% w sieci Piotr i Paweł. Natomiast mleko marki Łaciate pokrywało aż 35% kategorii we Frisco, 18% w sklepie Tesco, 15% w sklepie Piotr i Paweł. Na e-półkach sklepowych w tych sklepach marka SM Gostyń i OSM Łowicz pokrywały średnio 12% kategorii mleko, a marka Tesco ponad 4%. Poniżej 3% pokrycia kategorii miały takie marki, jak OSM Radomsko, Piątnica, Białe, Bakoma, Milko czy Mlektar.

Porównując 31 takich samych produktów we Frisco, sieci Tesco, Alma i Piotr i Paweł w marcu 2016 roku okazało się, że najniższe średnie ceny były we Frisco (3,03 zł) i sieci Tesco (3,03 zł), a najwyższe w sieci Alma (3,10 zł).

Sieć Piotr i Paweł oferowała największy wybór produktów w kategorii “mleko” (130 SKU) w marcu. Najkrótszą półkę z mlekiem miał e-sklep Frisco (79 SKU).  Prawie 7% produktów z omawianej kategorii było w promocji w sieci Tesco, 3% we Frisco, 1,50% w sieci Alma i 0,25% w sieci Piotr i Paweł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11207

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane