Raport: Najcenniejsza marka handlowa to Amazon

www.portalspozywczy.pl 24 maja 2014 17:52

McDonald's, Coca-Cola i Marlboro - oto trzy marki rolniczo-spożywcze, które znalazły się w tegorocznym zestawieniu Brandz Top 100 2014, czyli tegorocznej edycji rankingu najcenniejszych marek świata. Liderem został Google, któremu miejsce oddał Apple.

Marka Google warta jest 159 mld dolarów, co stanowi 40-proc. wzrost w porównaniu do poprzedniego roku. Brand Apple potaniał o 20 proc. i jego wartość wyniosła 149,9 mld dol.
Pierwszą trójkę zamknął koncern IBM (107,5 mld dol.). Kolejne miejsca w pierwszej dziesiątce należą do marek: Microsoft (90,2 mld dol.); McDonald's (85,7 mld dol.); Coca-Cola (80,7 mld dol.); Visa (79,2 mld dol.); AT&T (77,9 mld dol.); Marlboro (67,4 mld dol.); Amazon (64,3 mld dol.).
Pierwsza piątka w zestawieniu 20 najcenniejszych marek handlowych to: Amazon, WalMart, The Home Depot, Ikea, EBay. Co ciekawe, w rankingu znalazły się także m.in.: marka Tesco (miejsce 6.), Aldi (8.), Carrefour (12.), Lidl (19.), Asda (20.).
Według zestawienia, trzy najcenniejsze marki piwne to: Bud Light, Budweiser, Heineken.
Top 10 w kategorii fast-food to: McDonald's, Starbucks, Subway, KFC, Pizza Hut, Chipotle, Tim Hortons, Panera, Wendy's, Burger King.
Kategoria Soft drinks to marki: Coca-Cola, Diet Coke, Red Bull, Pepsi, Tropicana, Nespresso, Fanta, Sprite, Gatorade.
Badanie najdroższych marek zostało przeprowadzone przez Millward Brown.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane