PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Raport: Najcenniejsza marka handlowa to Amazon

www.portalspozywczy.pl 24 maja 2014 17:52

McDonald's, Coca-Cola i Marlboro - oto trzy marki rolniczo-spożywcze, które znalazły się w tegorocznym zestawieniu Brandz Top 100 2014, czyli tegorocznej edycji rankingu najcenniejszych marek świata. Liderem został Google, któremu miejsce oddał Apple.

REKLAMA
Marka Google warta jest 159 mld dolarów, co stanowi 40-proc. wzrost w porównaniu do poprzedniego roku. Brand Apple potaniał o 20 proc. i jego wartość wyniosła 149,9 mld dol.
Pierwszą trójkę zamknął koncern IBM (107,5 mld dol.). Kolejne miejsca w pierwszej dziesiątce należą do marek: Microsoft (90,2 mld dol.); McDonald's (85,7 mld dol.); Coca-Cola (80,7 mld dol.); Visa (79,2 mld dol.); AT&T (77,9 mld dol.); Marlboro (67,4 mld dol.); Amazon (64,3 mld dol.).
Pierwsza piątka w zestawieniu 20 najcenniejszych marek handlowych to: Amazon, WalMart, The Home Depot, Ikea, EBay. Co ciekawe, w rankingu znalazły się także m.in.: marka Tesco (miejsce 6.), Aldi (8.), Carrefour (12.), Lidl (19.), Asda (20.).
Według zestawienia, trzy najcenniejsze marki piwne to: Bud Light, Budweiser, Heineken.
Top 10 w kategorii fast-food to: McDonald's, Starbucks, Subway, KFC, Pizza Hut, Chipotle, Tim Hortons, Panera, Wendy's, Burger King.
Kategoria Soft drinks to marki: Coca-Cola, Diet Coke, Red Bull, Pepsi, Tropicana, Nespresso, Fanta, Sprite, Gatorade.
Badanie najdroższych marek zostało przeprowadzone przez Millward Brown.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16151

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA