REKLAMA
REKLAMA

Raport Unity o rynku e-commerce w branży modowej

Autor: dlahandlu.pl 19 lutego 2013 11:58

Branża odzieżowa do promocji swoich sklepów internetowych najczęściej stosują e-mail marketing (wskazany przez 100 proc. ankietowanych). Zaraz po nim pozycjonowanie naturalne (80 proc.), a także kampanie linków sponsorowanych Google Adwords (70 proc.) - wynika z raportu Empathy "E-commerce w branży fashion", którego dlahandlu.pl jest patronem medialnym.

REKLAMA

 Najrzadziej wykorzystywanym sposobem promocji okazały się porównywarki cen (30 proc.). Za skuteczną formę promocji e-sklepu ankietowani uznali również
SEM (60 proc.). Doceniono te􀀡 potencjał mediów społecznościowych jako efektywnego narzędzia przynoszącego wysoki wskaźnik konwersji

Sklepy internetowe segmentu fashion planują wdrożenie kolejnych funkcjonalności, takich jak videoprezentacje produktów (33,3 proc.) czy prowadzenie bloga modowego (30 proc.).
Obecnie głównym powodem zwrotów w e-sklepach jest zły rozmiar towarów (80 proc.), różnice w kolorze czy rodzaju materiału przysłanego towaru (po 20 proc.).

Badanie przeprowadzone przez Unity pokazuje, że niemal 2/3 sprzedawców tradycyjnych prowadzi sprzedaż online.

Jeśli chcą Państwo otrzymać pełny raport z badania prosimy o kontakt z autorem: Barbara Molga, barbara.molga@unity.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA