Reaktywacja kultowych kosmetyków WARS

Autor: pr 25 lipca 2014 09:19

Reaktywacja kultowych kosmetyków WARS

Grupa MIRACULUM inwestuje w markę WARS. Najpopularniejsze polskie kosmetyki dla mężczyzn przeszły metamorfozę logo oraz opakowań. Na rynku pojawi się także nowa linia WARS ZERO.

WARS to najstarsza polska marka kosmetyków dla mężczyzn, która powstała w 1972 roku. W skład linii wchodziły: woda kolońska, płyn przed goleniem i po goleniu, pianka do golenia oraz mydło w kostce. Papier do produkcji opakowań WARSA był importowany z Niemiec. Nowoczesny, jak na tamte lata, design szaty opracował popularny grafik Karol Śliwka, znany także jako twórca znaku graficznego Powszechnej Kasy Oszczędności, czy licznych opakowań czekolad Wedel.

Ubiegłoroczna sprzedaż produktów WARS osiągnęła 13,2 mln pln. MIRACULUM chcąc odświeżyć wizerunek WARSA oraz dotrzeć do młodszego odbiorcy zdecydował się na rebranding marki. Zmianie uległo logo oraz design opakowania. Niezmienne pozostają jedynie kształt butelki i korka, które przez lata stały się najbardziej charakterystycznymi elementami, zapisanymi w DNA marki. MIRACULUM zdecydowało się także na wycofanie dwóch najsłabiej rotujących linii WARS SPORT i WARS FRESH. Linię FRESH zastąpiono serią WARS SENSITIVE. Produkty tego typu mają ponad 40% udziału w rynku produktów do golenia.

MIRACULUM prognozuje, iż w 2014 roku sprzedaż produktów WARS osiągnie poziom 16 mln pln.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane