REKLAMA
REKLAMA

Real rozszerzy kategorię marek własnych o produkty bio i premium

Autor: portalspozywczy.pl 14 maja 2012 15:30

- Rozpoczęliśmy pracę nad projektem i chcemy, aby tego typu produkty pojawiły się w naszej sieci pod koniec tego roku. Należy jednak zaznaczyć, że to trudna kategoria. Wydaje się, że na produkty bio jest popyt, ale dane z rynku i dane sprzedażowe tego nie wykazują. To raczej sposób na wyróżnienie się - mówi Jarosława Moc, dyrektor Pionu Marki Własnej, Operacyjnego Wsparcia Sprzedaży i Zarządzania Cenami. W sumie do sklepów Real w 2012 r. może trafić ok. 250 nowych produktów pod marką własną.

REKLAMA

Jak zaznacza Jarosław Moc rynek produktów bio w Polsce jest mały, a wprowadzenie własnego produktu oznacza umowę z dostawcą na zamówienie odpowiednich wolumenów danego produktu, aby zwrócił się koszt takiej inwestycji - stworzenie, wyprodukowanie, zaprojektowanie i wytworzenie potężnej ilości opakowań. - Tam gdzie są bardzo małe wolumeny, tam niezwykle trudno jest zrobić własny projekt typu private label - dodaje.
Real oferuje w swoich sklepach produkty bio, pod markami konkretnych producentów. - Chcemy mieć całe portfolio produktów bio pod marką własną i nad tym pracujemy. Jednak nie możemy wprowadzić produktów w tej kategorii tylko po to, aby mieć je na półce, aby później wyrzucić je do kosza. Każdy projekt musi spinać się ekonomicznie. Jeżeli chcemy wprowadzić produkt musimy mieć pewność, że się sprzeda, że opłaci nam się poniesienie potężnych kosztów opakowań, że warto inwestować w ten produkt pracę naszych ludzi - tłumaczy dyrektor Pionu Marki Własnej, Operacyjnego Wsparcia Sprzedaży i Zarządzania Cenami.

Real wprowadzi także na półki swoich sklepów w Polsce produkty premium. - Nasza sieć ma w swoim portfolio produkty z najwyższej półki pod marką Real Selection i tym roku zapewne pojawią się pierwsze produkty tego typu również w Polsce. Moim zdaniem jednak rynek nie jest jeszcze na nie w pełni jeszcze gotowy i musimy wybierać produkty, które wprowadzimy bardzo ostrożnie, aby rynek je zaakceptował - wyjaśnia Jarosław Moc.

Czytaj więcej na www.portalspozywczy.pl 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA