REKLAMA
REKLAMA

Real sprzedaje licencjonowane produkty Euro 2012

Autor: PAP/portalspozywczy.pl 23 listopada 2011 20:02

Real sprzedaje licencjonowane produkty Euro 2012

Niespełna 200 dni przed pierwszym meczem Euro 2012 rośnie zainteresowanie turniejem i coraz licznej pojawiającymi się na rynku produktami z oficjalnym logo mistrzostw. Setki takich wyrobów, na mocy porozumienia z UEFA, trafią do sieci hipermarketów Real.

REKLAMA

Zastrzeżone logo polsko-ukraińskiego turnieju może być wykorzystywane wyłącznie na podstawie licencji udzielonych przez UEFA. Takie licencje uzyskało już ponad 60 firm, z czego 40 procent to polskie przedsiębiorstwa. Wiele produktów jest już dostępnych na rynku, w tym w sieci Real, która otrzymała od UEFA tytuł oficjalnego hipermarketu sprzedającego licencjonowane produkty Euro 2012.

- Wierzymy, że Euro2012 będą motywacją dla Polaków do zakupów. W czasie mistrzostw zaproponujemy im nową, atrakcyjną ofertę produktową - mówi Rafael Gasset, prezes sieci Real w Polsce. Firma nie podała, jaki wzrost sprzedaży chce osiągnąć dzięki współpracy z UEFA. 

Prezes obejmującej 54 placówki w 36 miejscowościach sieci Rafael Gasset podkreślił, że jako zagorzały kibic piłki nożnej, a szczególnie Realu Madryt, mocno zaangażował się w nawiązanie współpracy z UEFA, umożliwiającej wprowadzenie bogatej oferty produktów, w tym wielu wyprodukowanych na wyłączność. Logo turnieju pojawi się m.in. na kubkach, szklankach, materiałach piśmienniczych, ręcznikach czy odzieży sportowej. Zapowiedział także szereg akcji promocyjnych, m.in. z udziałem oficjalnych maskotek turnieju.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA