PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Real startuje z nową kampanią reklamową, stawia na lokalne więzi

Autor: www.dlahandlu.pl 11 kwietnia 2012 10:25

Startuje rebrandingowa kampania reklamowa sieci hipermarketów Real. Akcja obejmie radio, internet i outdoor.

REKLAMA

W ruszającej 12 kwietnia kampanii hipermarketów Real eksponowane jest ich nowe hasło: "Real: wielki wybór, niskie ceny". W reklamach ofertę sklepów prezentują ich pracownicy, zapraszając wszystkich sąsiadów na zakupy. Akcja ma podkreślać pozytywne relacje międzyludzkie - bliskość, otwartość i przynależność do wspólnej społeczności lokalnej - jako cechy bliskie sieci Real.

To kolejne działanie Metro Group, która zainwestuje w modernizację hipermarketów Real. Placówki, które działają na rynku od ponad 10 lat mają przejść całkowitą modernizację, natomiast młodsze obiekty zmienią swój layout. Przedstawiciele sieci zdradzają nam, że jest to spora inwestycja, a oczekiwany efekt to wzrost obrotów sklepów o ok. 10 proc. Zwiększenie obrotów oczekiwane jest głównie w działach non-food: tekstylia, kosmetyki, sport, kultura.

Jako pierwszy przebudowany został market Real znajdujący się w Markach oraz w Warszawie przy al. Krakowskiej.

 

 

  • Również Iwona. 2012-05-11 09:12:36

    Chyba sama jesteś pajacem skoro nie widzisz że pracownicy nie mają zbyt wielkiego wyboru miejsc pracy, każdy pracuje gdzie uda sie znaleźć pracę, ja też pracuję w realu i nie czuję się pajacem.

  • IWONA 2012-05-03 19:10:15

    Jak możecie pisać ,że real reklamują pracownicy .To obłudne kłamstwo.Reklamują tą mordownię pajace bez głów .To jest wasz pracownik .Gratulację!!!!Tylko ktoś bez głowy może w takim burdelu pracować

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1145700

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA