Rebranding marki Appetita

Autor: pr 4 lipca 2012 14:51

Rebranding marki Appetita

Appetita, należąca do portolio Jutrzenki Colian, zmieniła szatę graficzną opakowań wszystkich swoich produktów. Nowym kolorem marki jest fiolet. Producent przypraw wprowadził także innowacyjne rozwiązanie, jakim jest system utrzymania aromatu, dzięki któremu, zgodnie z nowym hasłem marki - Appetita uwodzi aromatem.

Nowa szata graficzna opakowań jest nowoczesna i kobieca. Wyróżnia się na tle konkurencji indywidualnym kodem kolorystycznym oraz eksponuje wysoką jakość produktów marki. Fioletowy jest kolorem zdecydowanym, dynamicznym i premium. Odpowiada charakterowi odświeżonej marki Appetita. Na nowych opakowaniach znajdują się atrakcyjne zdjęcia produktów, opisy przypraw, ciekawostki na ich temat oraz inspirujące przepisy. Na frontach umieszczono panele kolorystyczne, przypisane konkretnym kategoriom: przyprawom jednorodnym, ziołom, czosnkom, solom oraz mieszankom przyprawowym.

Nowe hasło marki: Appetita uwodzi aromatem eksponuje to, co w przyprawach najcenniejsze oraz naturalne. Aby konsumenci mogli cieszyć się ich świeżością i najwyższą jakością, marka zastosowała system utrzymania aromatu. Specjalne, wielowarstwowe opakowania, chronią produkt przed przenikaniem zapachów z zewnątrz oraz zapewniają utrzymanie aromatu przypraw przez cały okres użytkowania. O systemie informuje oznaczenie, umieszczone na froncie opakowania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane