REKLAMA
REKLAMA

Rebranding marki Żubr

Autor: pr 16 maja 2014 10:23

Rebranding marki Żubr

Sezon marka Żubr rozpoczęła od kampanii "ŻUBR podchodzi do grilla". W spocie po raz pierwszy przedstawiono nowe opakowania, których autorem jest Studio Projektowe IKAR. Zaproponowano modyfikację ikony (która jest esencją marki) tak, że "Król Puszczy" patrzy teraz w stronę konsumenta.

REKLAMA

Oczy Żubra symbolizują spokój i stanowczość. Jego sylwetce udało się nadać jeszcze więcej elegancji, siły oraz naturalności. Te cechy są bliskie konsumentowi tej marki. 

Designerzy z agencji zaproponowali usunięcie białego pola i czerwonej szarfy pod logotypem. Taki zabieg poskutkował mocnym wyeksponowaniem białej szarfy na tle zieleni. Marketer także zadecydował także o umieszczeniu sylwety Żubra na kapslu. Dotąd była tam tylko szarfa.

Od 5.05.2014 rozpoczęła się najnowsza kampania. W reklamie żubr występuje w roli strażnika puszczy, czuwającego nad bezpieczeństwem jej mieszkańców i zaangażowanego w życie lasu.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA