Rebranding opakowań herbat Teekanne

Autor: pr 22 maja 2013 14:17

Rebranding opakowań herbat Teekanne

Koncern Teekanne odświeżył wygląd opakowań herbat czarnych i czarnych aromatyzowanych. Rebranding unowocześnił opakowania i sprawił, że teraz jeszcze czytelniej komunikują one wysoką jakość produktów, pozostając przyjazne konsumentowi.

Na odświeżonych, czytelnych opakowaniach, przewija się wspólny motyw: charakterystyczna, klasyczna filiżanka z parującym naparem, podkreślająca przyjemność picia herbaty, a w tle - nawiązanie do plantacji. Zmieniający się kolor pola upraw symbolizuje różne miejsca, z których pochodzą zbierane liście herbaty.

Odświeżona linia składa się z 10 produktów. Jest wśród nich 5 herbat czarnych (NERO, English Breakfast, Gold, Ceylon, Assam) oraz 5 czarnych aromatyzowanych (Earl Grey, Earl Grey Lemon, Irish Cream, Royal Rum i Black Lemon). Całość wyróżnia się elegancką, wyrazistą kolorystyką. Nowością jest indykator mocy, który teraz pojawia się na pudełku - znacznie ułatwia to konsumentom wybór najbardziej odpowiadającego ich gustom i oczekiwaniom napoju.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane