REKLAMA
REKLAMA

Redan stawia na rozwój na drodze e-commerce

Autor: money.pl 21 marca 2014 10:48

Redan oczekuje, że głównymi motorami rozwoju spółki w 2014 r. będą rozszerzenie działalności typu e-commerce, w tym otwarcie e-sklepu w Rosji, oraz ok. 20-proc. wzrost powierzchni handlowej we franczyzie - poinformował podczas konferencji prasowej wiceprezes spółki Bogusz Kruszyński.

REKLAMA

Redan poinformował, że w 2013 r. przyrost sprzedaży z segmentu e-commerce wyniósł 38 proc., zaś wzrost powierzchni we franczyzie wyniósł 23 proc.

Grupa Kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym - w ramach którego sprzedaż prowadzi sieć sklepów Textilmarket oraz modowym - obejmującym ofertę marek Top Secret, Troll oraz Drywash.

Sieć detaliczna Redan obejmuje ponad 500 sklepów.

Od 2003 roku Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA