Redberry w Blue City

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 25 kwietnia 2012 11:52

Stoisko marki otworzyło się 21 kwietnia w warszawskim Blue City.

Redberry to nowy koncept barów jogurtowych oferujących desery i przekąski na bazie niskotłuszczowego jogurtu. Klient może sam dopełnić swój kubek, dobierając: świeże owoce, dodatki zbożowe, ulubioną polewę czy posypkę. W ofercie znajdują się także soki i smoothies. Firma otworzyła właśnie swoje stoisko w centrum handlowym Blue City i jest to już jej trzeci punkt na mapie Warszawy. Stoisko w Blue City ma postać wyspy o powierzchni 17 mkw.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11189

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane