Regiohurt.pl korzysta na rosnącym trendzie e-zakupów B2C i rozwija ofertę

Autor: dlahandlu.pl 3 lutego 2016 09:38

- Trend zakupów internetowych przesuwa się z kanału B2C do B2B, czyli handlu między firmami. Dzieje się tak, bo osoby odpowiedzialne za zakupy w firmach, sieciach, hotelach, mają za sobą wiele udanych zakupów przez internet, dokonanych w życiu prywatnym - uważa Radosław Czapnik z hurtowni Regiohurt.pl

Rzeczpospolita informuje, że: "Firmy ruszyły na zakupy w sieci. Wartość e-sprzedaży B2B w tym roku wyniesie ok. 225 mld złotych, a w kolejnych latach może nawet rosnąć po 10-20 proc."

- Na Regiohurt.pl nie ma tygodnia, aby klienci nie pytali o nowy asortyment spożywczy. Uważnie słuchamy tego czego oczekują klienci od platformy. Nie bagatelizujemy żadnego zapytania czy sugestii asortymentowej. W odpowiedzi na te potrzeby rozmawiamy z producentami produktów spożywczych, którymi klienci są najbardziej zainteresowani. Dlatego rozpoczynamy współpracę z producentem wody i przetworów owocowych. Widzimy, że aby odpowiedzieć na wszystkie potrzeby klientów platformy, powinniśmy współpracować z co najmniej 20-30 producentami, produkującymi rożny asortyment. Odwiedzający średnio spędzają na stronie Regiohurt.pl 2 minuty. Często podkreślają, że nie wiedzieli, że nasz główny partner - Mlekovita produkował coś poza mlekiem, serem i masłem. To daje do myślenia, że odpowiednia kategoryzacja produktów i ich prezentacja  to kluczowe czynniki w przedstawieniu oferty produktowej producenta. Jesteśmy otwarci na współprace z polskimi producentami. Na RegioHurt.pl chcemy sprzedawać i promować produkty polskich producentów. W Polsce już wyraźnie widać wpływ patriotyzmu konsumenckiego. Co więcej, istnieje przekonanie, że rodzime marki oferują korzystniejszą relację jakości do ceny niż zagraniczna konkurencja. Klienci decydują się na polskie marki, ponieważ często wyróżniają się na tle konkurencji pod względem tradycji, jakości czy regionu pochodzenia. Dlatego rok 2016 jest perspektywiczny jeżeli chodzi o sprzedaż produktów spożywczych oraz farmaceutycznych z wykorzystaniem internetu - uważa Radosław Czapnik.


Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Czarek Jeznach 2016-09-19 12:38:10

    Witam,

    Z serwisów B2B dla branży Horeca jest jeszcze Horecalink.pl.

    Posiadamy około 25 tys. produktów dla rynku Gastronomicznego od 146 dystrybutorów.

    Możliwość porównania cen danych produktów u wielu dystrybutorów.



  • artmetic ekonsulting 2016-02-06 00:19:40

    Artmetic.pl - rozwiązania e-comnmerce dla handlu detalicznego, aplikacje mobilne.

  • Maciej 2016-02-03 20:15:00

    Witam Panie Radosławie



    jestem raczej potencjalnym klientem wymienionych serwisów więc z przyjemnością będę obserwował ich rozwój. Nie ukrywam, że liczę też na portal dlahandlu.pl, który, mam nadzieję, będzie przybliżał informacje jak można nowocześnie kupować towary do sklepu. Korzystam aktywnie z allegro, ale tam niestety nie ma w ogóle spożywki z mojego asortymentu czyli podstawowych produktów spożywczych.

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane