REKLAMA
REKLAMA

Reklama Black Energy uznana za nieetyczną

Autor: wirtualnemedia.pl 30 czerwca 2015 09:54

Reklama Black Energy uznana za nieetyczną Fot. FoodCare

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że reklama Black Energy wykorzystując symbolikę religijną i nagość, promuje negatywne wzorce zachowań i nie mieści się w ramach przyjętych norm etycznych. Jednocześnie uznała, że kontrowersyjna forma przekazu nie jest równoznaczna z zachęcaniem do aktów przemocy - podają wirtualnemedia.pl.

REKLAMA

Komisja rozpatrywała skargę na prasową reklamę napoju Black Energy publikowaną na początku br., w której pokazana została naga kobieta od pasa w górę, mająca na szyi między piersiami koraliki wyglądające na różaniec, a w ręku pistolet z otworem wylotowym w kształcie krzyża. Reklama w różnych wersjach zawierała hasła „Kobieta to największa pokusa dla prawdziwych mężczyzn” i „Blackowi ulegają nawet święte”.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA