PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Reklama silnym filarem strategii Lidla. Sieć wydaje tygodniowo 9 mln zł, rok wcześniej 2 mln mniej

Autor: www.dlahandlu.pl 9 października 2015 10:40

Reklama silnym filarem strategii Lidla. Sieć wydaje tygodniowo 9 mln zł, rok wcześniej 2 mln mniej fot. lidl.pl Gazetka reklamowa sieci

Według danych Nielsena za ostatni tydzień (28.09-4.10) sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 9 624 084 zł. W ciągu miesiąca sieć wydała na ten cel 43 177 440 zł.

Rok temu w zależności od miesiąca wydatki sieci sięgały od 5 do 7,5 mln zł. Teraz znacząco wzrosły - w okresie 21-27 września wyniosły 9 mln zł, tydzień wcześniej 11,2 mln zł, a dwa tygodnie wcześniej aż 13,2 mln zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, 11 września sieć wyemitowała pierwszy odcinek programu "Dorota, Karol i goście". Nowa kampania, która przybrała formułę talk show jest prowadzona przez Dorotę Wellman i Karola Okrasę. Gośćmi programu są m.in. Stefano Terrazzino, Elizabeth Duda i Theofilos Vafidis, znani z programu "Europa da się lubić".

Za przygotowanie i realizację akcji, obejmującej głównie telewizję i internet, odpowiadają firmy GPD Agency, MediaCom Warszawa i 24/7 Communication.

Przypomnijmy, na trwającą 3 lata kampanię Lidla z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy sieć wydała ponad 1 mld zł. W tym czasie przychody Lidla wzrosły o 35,3 proc. czyli 3 mld zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane