Reklamowa ofensywa Biedronki

Autor: www.dlahandlu.pl 29 września 2014 10:13

We wrześniu sieć Biedronka zanotowała rekordowe wydatki na reklamę w TV. Według danych firmy Nielsen w okresie 15-21 września sieć przeznaczyła na ten cel aż 7 879 188 zł. Dla porównania Lidl wydał 5 018 250 zł.

Tydzień wcześniej Biedronka wydała na reklamy telewizyjne - 6 945 726 zł (Lidl - 4 488 640 zł), a na początku miesiąca - 7 991 204 zł (Lidl - 7 519 880 zł).
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane