REKLAMA
REKLAMA

Reklamowa ofensywa Biedronki

Autor: www.dlahandlu.pl 29 września 2014 10:13

We wrześniu sieć Biedronka zanotowała rekordowe wydatki na reklamę w TV. Według danych firmy Nielsen w okresie 15-21 września sieć przeznaczyła na ten cel aż 7 879 188 zł. Dla porównania Lidl wydał 5 018 250 zł.

REKLAMA
Tydzień wcześniej Biedronka wydała na reklamy telewizyjne - 6 945 726 zł (Lidl - 4 488 640 zł), a na początku miesiąca - 7 991 204 zł (Lidl - 7 519 880 zł).

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA